Followers

Saturday, September 25, 2010

salamullahialaikum,,,,

aku berasa sangat bahagia malam ni....
erti persahabatan itu sangat indah jika hati benar2 hanyalah pada yg ESA...
dalam aku di kelilingi sahabat , aku berasa selamat dan bahagia... seorang sahabat belum cukup membahagiakan aku.... tapi dengan seribu sahabat yg setia n mereka pula adalah sahabat yg mungkin boleh aku katakan sahabat sejati,,boleh melahirkan ketenangan dan keamanan kepada ku....
walaubagaimanapun,, seorang musuh membuatkan aku sedih n gelisah...aku takut untuk bermusuh namun,, siapalah kita untuk disayangi ramai orang sedangkan kita juga tak mampu untuk menyayangi semuanya....
sepanjang hidup di ipta ni..aku baru mengetahui isi hati semua orang...kalu dulu pandanganaku pada golongan remaja sosial itu jahat seakan-akan makin pudar dalam kotak pemuikiran aku kerana ...setelah aku bersahabat dengan diorang.... mereka sangat baik dan berkawan seperti bercinta sampaikan tidak ada rase untuk couple kerana kawan2 itu lebih setia n bahagia.... lagipun couple tuh takda maknernyer......

2 comments: